Uke 4: Denne uken har jeg for første gang kjent på cravings!

Dette har vært en spennende uke, og jeg har planlagt vårens konkurranser og gjort noen innkjøp til konkurransene.

Treningen
Treningen går veldig bra. Jeg føler meg ganske heldig som har såpass mye muskelmasse at jeg slipper å stresse for å bygge eller opprettholde, det blir heller tvert om for meg – jeg trener mye mindre og lettere enn jeg har gjort tidligere. Jeg hadde en bra dag da jeg trente bein og tangerte min gamle pers på 80 kg i frontbøy med en kroppsvekt på cirka 56 kilo.

image3

Jeg løftet også 10 kilo ekstra i pull-ups og gjorde 10 repetisjoner. Nå har jeg begynt å legge inn en halvtime løping på mølla et par dager i uken fordi jeg ikke trener så mye styrke. Det er deilig å løpe når jeg føler meg lett i kroppen!

Formen
Jeg ser stadig små forandringer i form, og denne uken har jeg merket mest forskjell på skuldre og armer. Jeg gikk ned 1 kilo siden forrige uke, så da skulle det bare mangle at det synes!

Kostholdet
Jeg begynner å kjenne på cravings, og da vanker det antakeligvis et frimåltid ganske snart…! Det er ikke dumt å spise seg god og mett på skikkelig god mat en gang i blant. Det gjør nok aller mest utslag for det mentale, både det å ha noe å se frem til og det å få spise det jeg craver etter så jeg kan få det ut av hodet.

Posering
Dette er fryktelig vanskelig! Det faller meg ikke naturlig å gå pent og lett på høye (11 cm!) hæler, og jeg kløner med overganger og å sette poseringer med en gang. Jeg øver også på å stå lenge i frontposeringen fordi det antakeligvis blir mange jenter på scenen og mye tid i nettopp denne poseringen.

image2 (1)

 

image1

Kommentarer

kommentarer