Statusoppdatering

Nå er det, igjen, en stund siden jeg har oppdatert dere med hva jeg driver med. Sjekk gjerne ut Bedre Trent Podcast hvis du vil vite mer om hverdagen til meg og Silje Bjørnstad.

Jeg ble syk i julen og var helt slått ut av influensa i to uker etter nyttår. Nå er jeg tilbake på trening, men tar det gradvis og forsiktig. Det som er fokus for meg nå er å bli helt frisk og å trene regelmessig igjen. Akkurat nå har jeg ingen konkrete styrkemål, bortsett fra at jeg på sikt har lyst til å bli sterkere i knebøy og har lyst til å klare å løfte 110 kg. Det er et langsiktig mål, og er ingenting som haster eller noe jeg stresser med. Rett før jeg ble syk bøyde jeg noen helt ok treere på 90 kg, så mitt første delmål er å komme meg tilbake dit.

Kostholdet har vært veldig bra siden jeg ble frisk. Jeg prioriterer mealprepping og lager helt enkel og næringsrik mat med mye frukt og grønnsaker.

Jeg er inne i en travel periode nå med sykehuspraksis og boklanseringer. Det er lange dager med jobb eller trening etter praksis, og helgene består også av mye jobb fremover. Derfor er det lurt å ikke stresse med å prestere på trening, og heller ta alt til sin tid.

Du er velkommen til å bli med på lanseringseventer av boken ”Slik former du kroppen” som jeg har skrevet sammen med Silje, og som er utgitt gjennom Cappelen Damm:

– Onsdag 24.januar på Sterk Helse i Oslo – foredrag med servering av snacks og konkurranse med kule premier.

– Mandag 29.januar på Puls Flisa – foredrag med servering av snacks og treningstime.

– Lørdag 10.februar på Asker Treningssenter – foredrag med servering av snacks, treningstime og digge smoothies fra Boost Smoothiebar (påmelding til meg for å sikre deg en plass – susanne.soydan@gmail.com).

The power pose ???? #quadsquad

A post shared by Susanne Soydan ???? (@susannesoydan) on

Kommentarer

kommentarer