Bikinifitness-oppdatering: Uke 7

Treningen
Nå merker jeg at jeg er svakere enn vanlig, og jeg får fort melkesyre i lårene når jeg trener. Jeg går litt på gruppetimer i stedet for å trene sirkeltrening eller plyo på egenhånd, da er det mye lettere å pushe seg og få ting gjort. Jeg prioriterer fortsatt styrketrening av bein og rumpe.

Kostholdet
Det ruller og går, men jeg merker at jeg begynner å bli sulten og at kroppen ligger i underskudd. Jeg har ikke vært fysen disse syv ukene, og har aldri vært nær å gå på en «smell», men jeg kjenner på at kroppen vil ha mer energi fra fett og karbohydrater. Heldigvis fikk jeg diettens andre diettfri dag denne uken! Jeg koste meg med lasagne med masse ost og fetasalat, proteinbar, bananpannekaker og skolebolle.

Formen
Jeg har satt meg et mål på en vekt der jeg skal si meg fornøyd med meg selv og innsatsen min, og denne uken var jeg 1,9 kg fra det målet. Jeg er kjempefornøyd med formen min, overkroppen og magen ser bra ut og nå gjenstår det å stramme opp lår og rumpe litt til.

Posering
Hvilken posering?? Det er krise, jeg får ikke øvd… De obligatoriske poseringene sitter fint, og jeg kan gjøre de uten speil. Overgangen mellom poseringene derimot…! Og å gå pent med høye hæler er virkelig ikke min greie. Men som jeg sier til utøverne mine: å konkurrere i fitness er som å spille skuespill, du er ikke deg selv på scenen og må fake it to you make it!

image1

Kommentarer

kommentarer