Bikinifitness-oppdatering: Uke 11

string(37) "Failed to decode the response as json" string(37) "Failed to decode the response as json"

For 11 uker siden startet jeg dietten mot årets konkurranser i bikinifitness. En av ukene hadde jeg diettfri, og jeg har i tillegg hatt 5-6 frimåltider eller hele diettfrie dager siden start.

Denne lørdagen fylte jeg på med biff stekt i smør, masse potet og tzaziki. Det føles godt å fylle på med bra mat, og kroppen responderte med å droppe nesten ett kilo i vekt to dager etter.

Neste ukesoppdatering kommer faktisk etter jeg har konkurrert i Sandefjord Open!

Jeg er veldig fornøyd med det jeg har oppnådd denne perioden og jeg har lært mye om meg selv som jeg tar med meg videre.

Jeg føler at jeg har fått til så mye at jeg i mine øyne allerede har vunnet en stor personlig seier, og alt som skjer videre får bare være en bonus. Det er en helt utrolig fin følelse å være så stolt av seg selv og egen prestasjon!

Denne uken har vært kjempebra selv om jeg har redusert energiinntaket noe. Jeg har vært supermotivert og treningen har gått veldig bra. Jeg klarte å dra 10 repetisjoner på 110 kg i markløft, og 8 repetisjoner på 52,5 kg i benkpress på 51 kg kroppsvekt!

Fram til nå har jeg trent minimalt på overkroppen fordi jeg ville jevne ut fysikken, men nå når jeg ser hvordan formen utvikler seg kommer jeg til å legge inn mer overkropp igjen.

Etter fotoshooten med fotograf Ann Kristin Engebakken på Studio B13 i Oslo fikk jeg en skikkelig motivasjonsboost, det var så gøy å se hvordan hele looken ble med bikini, hår og sminke.

Nå gleder jeg meg til fredag når jeg setter meg i bilen og kjører mot Sandefjord!

 

https://

Kommentarer

kommentarer