Bikini Fitness-oppdatering: uke 6 (Se video!)

string(37) "Failed to decode the response as json"

Jeg er frisk igjen og det er godt å trene som jeg pleier!

Treningen
Nå begynner jeg å kjenne at jeg ikke har like mye energi som vanlig, og jeg må gå litt ned på vektene. Allikevel klarte jeg å gjøre 15 repetisjoner på 100 kilo i markløft og 10 repetisjoner på 50 kilo i benkpress. Fokuset ligger på å trene bein og rumpe, og det kommer til å være hovedprioriteringen frem til konkurransene.

Kostholdet
Jeg holder meg til dietten og det går fint. Jeg lager mat som smaker godt, prøver meg fram med krydder og bruker mange typer grønnsaker.

image1-6

Formen
Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med formen med tanke på definisjon. Det sitter litt igjen på rumpe og lår, men det skal det også gjøre seks uker før konkurranse. Jeg må balansere opp fysikken min litt, tone ned overkroppen og fokusere med på å forme underkroppen.

Posering
Det er lettere å posere nå når jeg nærmer meg sceneform. Da ser jeg lettere vinklene, hvor jeg må stramme og hvor jeg må slappe av.

Den store utfordringen ligger i å gå pent med høye hæler!

Kommentarer

kommentarer