Bikini Fitness-oppdatering: Uke 2

Kostholdet
Det har gått bra med maten, men jeg har kjent på sultfølelse denne uken. Jeg spiser ikke lite mat, så det sier kanskje mer om hvordan kostholdet mitt var før jeg startet oppkjøringen…!

Dietten følger så å si «if it fits your macros», så jeg utelukker ingenting og kan spare opp kalorier som jeg kan bruke på snacks hvis jeg vil det.

image1

Treningen
Styrken holder seg på samme nivå som tidligere, men jeg har kuttet ut noen øvelser som jeg pleide å trene før for å forme fysikken min sånn jeg vil ha den. Det er mindre trening av overkropp enn tidligere, og en litt annerledes fordeling av sett og repetisjoner.

 

Formen
Jeg har gått ned i vekt og jeg synes at formen er akkurat der den skal være ti uker før konkurranse! Det slipper bra på overkroppen, og jeg begynner å se konturer av magemuskler.

I forhold til andre bikinijenter så er jeg ganske muskuløs og grov, men det kan skje mye med fysikken når jeg reduserer fettprosenten enda mer.

 

Posering
Nå må jeg begynne å frigjøre meg fra speilet, og det er ikke lett! Jeg må lære meg å kjenne når jeg står riktig og viser fram riktige vinkler.

Vi hadde årets første samling med Atlas Fitnessteam, og det er alltid like motiverende!

Korsryggen min er ikke så glad i bikiniposeringene, og jeg er mer støl i ryggen etter posering enn etter tung markløft.

image2

Kommentarer

kommentarer