Test ut disse ben- og rumpeøktene fra Christina Strøm Fjære

Personlig trener Christina Strøm Fjære er tidligere verdensmester i bikinifitness og en populær treningsprofil på Instagram. Hun er også ambassadør for Proteinfabrikken.

Christina deler gjerne sine treningsøkter på sosiale medier og her får du tips til tre ulike treningsøkter med fokus på ben og rumpe!

Økt 1
A) Trapbar markløft 2 x 12 + 2 x 8
B) Hipthrust i Booty builder 4 x 12
C) Reverse hypers i apparat 4 x 10
D) Gående utfall 2 x 16 steg
E) Pistol squat 2 x 8
F) Kick backs i kabel 2 x 20

 

Sometimes the workouts you don't feel like doing turns out to be some of the best!! 😍 Lack of sleep made me dread training, but after a (healthy) cinnamon bun and some caffeine I was ready, and the session turned out really good🏋️‍♀️💪🙌😍 I did: 1) trap bar deadlifts 2×12, 2×8 2) hipthrust machine 4×12 3) Reverse hypers machine 4×10 4) walking lunges 2×16 steps 5) pistol squats 2×8 6) Kick backs 2×20 And some playing in the end where I tried one leg glute ham raise (success!) etc🐒🐒 Legs and glutes are sore.. 😅💪💪 #Justdoit #trapbar #Deadlift #reversehypers #hipthrust #thethrustisamust #bootygains #bootybuilding #pump #glutes #hammies #legs #squeeze #buttbuttbutt #grow #gainz #ifbbpro #bikinipro #glutesworkout #nocconorge #noccobcaa #areyounoccoenough

A post shared by IFBB bikini PRO (@christinasf_ifbbpro) on

 

 

Økt 2:
A) Trapbar markløft 4 x 8
B) Hipthrust 4 x 10
C) Reverse hypers 4 x 10
D) Pull through i kabelapparat 3 x 15
E) Pistol squats 2 x 5

 

Økt 3:
A) Knebøy 4 x 10
B) Sumomarkløft 4 x 10
C) Ettbens hipthrust med vektskive 3 x 12
D) Kick backs i kabel 2 x 15
E) Hofteabduksjon droppsett 3 x 10+5

Kommentarer

kommentarer