Jeg har gjort noen endringer

I perioder så blir jeg rett og slett lei av å poste og scrolle i sosiale medier. Når jeg ikke føler at jeg har noe nytt eller inspirerende å komme med så lar jeg heller være.

Hvis man hører på BedreTrent Podcast så er man gjerne litt mer oppdatert på hva jeg holder på, for når det gjelder Instagram så poster jeg ikke like mange innlegg eller storyer som før, og det er både bevisst og ubevisst. Jeg er inne i de siste ukene av en åtte uker lang praksisperiode i medisinsk praksis på sykehus. Så fokuset mitt har ligget der, og på å slappe av.

De siste ukene har vært intensive med eventer i forbindelse med lanseringen av boken som jeg har skrevet sammen med Silje Bjørnstad, «Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold», og foredrag og gruppetimer på ShapeUp Convention Kick Start. For å ikke slite meg fullstendig ut har jeg hvilt og sovet så mye som mulig.

Treningen min er preget av å vedlikeholde muskelmassen, med ekstra fokus på å forme rumpe og lår.

Før var det viktig for meg å alltid løfte tungt og forbedre prestasjonen min, men det har jeg lagt fra meg nå etter å ha gått noen runder med meg selv. Det er vanskelig å slutte å gjøre noe som lenge har vært «min greie», men for å ha overskudd til alt det andre jeg holder på med er det ikke noe poeng å stresse kroppen fra alle kanter. Og det føles veldig bra når jeg har klart å gi slipp!

Noen har kommentert at jeg er i god form nå, og det er fordi jeg har strammet inn på kostholdet mitt.

Jeg er nøye på å preppe mat som jeg kan ha med meg, og spiser mye mer grønnsaker enn før. Fordi jeg har et stort energibehov, og energiforbruk, så kan jeg spise ganske mye mat og fortsatt ha en god form.

Nå teller jeg ned til påskeferie, da skal jeg nemlig en uke til Portugal og få litt varme og sol på kroppen!

Tunge supersett ✅ #bleikogblid

A post shared by Susanne Soydan ???? (@susannesoydan) on

Kommentarer

kommentarer