Cuatro ga meg det lille ekstra

lille ekstra

Jeg har stort sett vært av og på når det kommer til supplementer til kostholdet rundt treningen. Kort oppsummert har jeg vært av den oppfatning at vanlig kost er godt nok, og det er jeg fortsatt. Men det er ikke dermed sagt at kosttilskudd ikke har noe for seg.

Det fikk jeg virkelig erfare med bruken av Cuatro fra Proteinfabrikken! Etter at jeg nå har brukt det i ca. to måneder føler jeg at jeg trygt kan gi en grei rapport.

Aldri før (store ord, men sant) har jeg følt meg piggere etter harde treningsøkter enn det jeg har gjort etter å ha benyttet meg av Cell Max og Recovery Meal. Jeg husker spesielt den første styrketreningsøkten for året, som ofte pleier å ende med at jeg går som ei gammel kjerring i et par dager etterpå grunnet stivhet og generelt ubehag. Denne gangen var det svært lite å klage på av smerter, og jeg er overbevist om at Cell Max og Rec. Meal har gitt meg det tilskuddet som trengtes for å restituere raskere. Det er godt å kunne trene hardt uten å bli invalidisert i 48 timer etterpå!

Red Force har jeg brukt før noen treningsøkter i ny og né, og både smak og effekt er innertier. Det kan bli overkill å hylle nedpå med kaffe hele dagen, og siden jeg er et kaffemenneske av de sjeldne er det helt nydelig å kunne ha en booster som gir en drøss gode virkninger før treningsøkter og konkurranser! Jeg har ikke gjort noen konkrete forsøk på å se effekt med/uten Red Force, men så lenge jeg selv føler at jeg presterer bedre tar jeg mer enn gjerne til takke med placebo. Jeg er dog overbevist om at det ikke er snakk om det i denne sammenheng!

Det myldrer av energidrikker på markedet, og ProTonic er enda et skudd på stammen her. Det som dog skiller seg fra flere av de andre konkurrerende merkene er at den er veldig lettdrikkelig hva smak angår, samtidig som den ikke er besk eller bruser. Det er et stort pluss når man er dødssliten og hiver etter pusten! Det frister ikke med brusende og syrlige drikker(som YT sin energidrikk) i slike situasjoner, og derfor er ProTonic et supert valg! Jeg bruker det stort sett i konkurranser, eller ved lengre treningsøkter. På de hardeste øktene mine under 60 min holder det gjerne med vann.

Kort oppsummert: Gode saker som anbefales til deg som trener hardt og mye, og som ikke har tid(annet ord for «ferdigheter») til å lage nok av den maten som gir den samme effekten 😉

Supplerende hilsen, Frank!

Kommentarer

kommentarer