Bli bedre på trening med riktig bruk av PWO

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bruker du Pre-Workout (PWO) ? Da har du sikkert hørt at de kan slutte å virke etter en stund. Da sier gjerne en venn at da må du ta litt mer neste gang. Typisk en og en halv scoop. Deretter to scoops, og til slutt blir det verken god smak eller rimelig å bruke PWO på trening. 

Jeg ønsker å dele mine erfaring og mitt bruk av PWO. Det første jeg kan si er at en type som heter «F*cked Up» er desidert min favoritt. Når jeg bruker den kribler det i kroppen, og det blir ikke noen tvil når jeg skal løfte! Både hode og kropp gjør seg klar for å ta i!
For cirka ett år siden fant jeg ut at Proteinfabrikken solgte en PWO som er  «F*cked Up», og det er litt variasjon på ingrediensene i de to produktene med likt navn, og jeg synes at begge to er helt klart med på å bidra til en knallbra treningsøkt! Jeg opplever at «F*cked Up» uten stimulanter er perfekt å bruke om kvelden om du trener sent, for da får du fremdeles en god økt og du får sove godt!
Jeg synes det er på sin plass med begge de to PWO-variantene hjemme i skapet – så kan man planlegge hvor man vil ha de største effektene. Og et annet tips er å drikke mye vann og få i deg en del salt cirka én time før trening – deretter tar du PWO-en 30 minutter før økta for optimal effekt.

Lykke til!

Kommentarer

kommentarer