4 tips til bedre pannekaker

Pannekaker er en stor favoritt blant store og små. Man kan variere pannekaker i det uendelige, både med ingredienser og som fyll.

Proteinpannekaker er populært og her er fire tips til hvordan du kan gi pannekakene dine det lille ekstra.

1) Kokospannekaker
Tilsett en spiseskje eller to med Cocosa Oil for å få pannekaker med hint av kokossmak.

2) Tilsett ekstra protein
Ha i proteinpulver i pannekakerøren for å øke innholdet av protein samt at du kan tilsette valgfri smak. Dette kan bidra til både bedre smak samt et mer mettende måltid. Hva med for eksempel pannekaker med bestselgeren «Vanilla Dream» eller proteinpannekaker med sjokoladesmak? 

3) Proteinrikt sjokoladepålegg + pannekaker
= SANT! Proteinella er et ekte sjokoladepålegg fremstilt av ekte sjokolade og ristede hasselnøtter. Produktet ikke tilsatt sukker men i stedet tilsatt mer en 20 protein protein fra myseproteinisolat. Dette er et smartere og sunnere alternativ til det klassiske sjokoladepålegget. Og det smaker himmelsk på nystekte pannekaker!

4) Topp med en deilig sukkerfri sirup. 
Joda, det finnes søte, superdigge siruper som gir et perfekt smaksløft til pannekakemåltidet – helt uten sukker! Zero Topping har flere ulike smaker som alle passer perfekt til pannekaker. En favoritt er, kanskje ikke så overraskende, ZERO Pannekake Siruptopping. 

Pancakes with fresh berries, mint and maple syrup on white plate closeup

 

Kommentarer

kommentarer